Zehnder Group Belgium stelt Michel Donck aan als nieuwe ​ Sales & Country Manager

Michel Donck is aangesteld als nieuwe Sales & Country Manager bij Zehnder Group Belgium. Met de aanstelling van Michel Donck investeert Zehnder Group Belgium verder in een versterkte positionering van het bedrijf als marktleider in ventilatie, designradiatoren en luchtzuiveringssystemen.

Michel Donck (57 jaar), heeft meer dan 30 jaar ervaring en startte zijn loopbaan in 1982 bij Saunier Duval (Bulex). Hij begon er zijn carrière als Marketing Assistant en groeide als snel door tot  Commercieel Directeur in België.  In 1995 werd hij benoemd tot Algemeen Directeur in België.

In 2001 werd hij aangesteld als Country Manager bij Vaillant Group in België. Van 2010 tot februari 2015 werkte Donck als International Sales & Marketing Director bij ACV.

Als Sales & Country Manager zal ik, gedreven vanuit mijn passie voor service en mijn ervaring in het domein van verwarming, ventilatie en koeling, samen met mijn team werken aan de verdere groei en het versterken van de marktpositie van Zehnder Group in België ", aldus Michel Donck.

Anja Vanderauwera

Marketing & Communication, Zehnder Group Belgium nv/sa

Persberichten in je mailbox

Over Zehnder